Vraag-antwoord: kaalheid

Hallo! 2 vragen. 1) Kan een vrouw follikels in de bikinilijn nemen als donorgebied voor haartransplantatie op het hoofd? Sindsdien heb ik meer haar op mijn achterhoofd nodig dan in die zone. En dan was er al zo'n vraag, maar het antwoord was alleen privé. 2) er was ook zo'n vraag, maar het antwoord was ook privé. Als u vellushaar van het hoofd naar het achterhoofd transplanteert, zal het daar dan wortel schieten en sterker worden? Waren er zulke experimenten?

Hallo Julia. Het is theoretisch mogelijk om uit de bikinilijn te halen, maar sporen (witte stippen-littekens) zullen in het verwijderingsgebied achterblijven en het haar op het hoofd behoudt dezelfde eigenschappen qua structuur, een korte cyclus, en wordt niet lang. Het wordt praktisch gebruikt in zeer zeldzame gevallen (brandwonden, plastische chirurgie na operaties). Op de tweede vraag: ze zullen wortel schieten, maar blijven qua structuur precies hetzelfde.

Vertel me alsjeblieft, als er de volgende dag na het wassen haar met een bolletje op de kam blijft zitten, betekent dit dan dat het eruit valt?

Er is niets pathologisch aan haaruitval met een witte bol - dit is hoe het ene haar in het andere verandert. Als de hoeveelheid haar die uitvalt echter meer is dan normaal, moet u een tricholoog raadplegen.

Dit jaar begonnen er wat grijze vlekken op de hals en wangen te verschijnen. Hoewel ik al grijs haar heb. Maar ze verdwaalt tussen de gebruikelijke haarkleur. Ik ben 40 jaar oud. En deze vlekken van grijs haar verschijnen onbegrijpelijk vanwege wat. En wat interessant is, dan krijgt 90 procent van het haar zijn kleur terug. Vlekken (nou ja, geen vlekken op de huid, maar grijs of zonder gekleurd haar) duren een maand + - en groeien dan geleidelijk over met donker haar. Kunt u hier iets over zeggen of is het onmogelijk?

Het is moeilijk om iets te zeggen zonder onderzoek; het is beter om de gedepigmenteerde gebieden aan een dermatoloog of tricholoog te laten zien.

Ik heb zwart haar, ik wil blond zijn, als het lichter wordt, zal het dan voor altijd op een nieuwe toon groeien?

Haar zal in donkere kleur blijven groeien.

Ik zou u zeer dankbaar zijn voor uw advies. Meer dan een jaar geleden begon mijn hoofdhuid te jeuken. Ik controleerde de hoofdhuid zelf en vroeg mijn man om het herhaaldelijk te controleren - er is geen roos / luizen, er is geen roodheid, enz. Op de huid. Ik heb verschillende shampoos geprobeerd, probeerde mijn haar steeds vaker te wassen, niets helpt. Als u iets kunt adviseren, zal ik u zeer dankbaar zijn.

Als conventionele middelen niet het gewenste effect geven, moet u een trichoscopie ondergaan van een dermatoloog (of beter een tricholoog) - een onderzoek van de hoofdhuid met een speciaal apparaat.

Onze dierbare vriend heeft een materiaal voorbereid over de behandeling met Propecia van Merck https://recreationrvsales.com/news/kaalheid-en-propecia.html mannelijke kaalheid, lees dit nuttig.

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Alopecia areata-behandeling

Haar kaal

Est-ce dangereux de se courber?